POLITICA DE RETUR / RAMBURS
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit), in stare neutilizat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de utilizare etc. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in maxim 10 de zile lucratoare de la receptia produsului returnat. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, optional, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa (cuprinsa intre 10 si 70% din valoarea initiala a produsului) pentru readucerea produsului in stadiul initial ( daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. La optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Atentie !!!
- Atentionam expres persoanele care incearca sa profite fraudulos de prevederile legale ca, practica de a achizitiona la distanta produse pe care le foloseste, apoi le returneaza , sunt considerate echipamentele utilizate si NU VOR PUTEA FI RETURNATE.
- In cazul persoanelor care achizitioneaza produse, iar dupa achizitie considera ca au ales gresit produsul, acesta poate fi returnat. Returnarea poate fi solicitata in conditiile legii doar daca produsul nu a fost desigilat. In cazul returului, clientul suporta costurile de transport si isi asuma raspunderea ca produsul va fi transportat fara a fi deteriorat.
- In cazul in care produsul achizitionat a fost comandat la furnizor (importator/producator) special pentru a onora comanda clientului, produsul NU VA PUTEA FI RETURNAT.
Alte mentiuni:
Categorii de produse care se pot returna doar daca sunt sigilate:
- Consumabile
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 , ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Retururi de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
- Produs nefunctional in primele 24h de la receptia coletului. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi adus in stare functionala sau inlocuit cu un produs functional (optiunea apartine furnizorului), in urma notificarii scrise lansate de client pe adresa de e-mail contact@motoprof.ro.
- Produs cu colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va solicitam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat si se va intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. Costurile de retur in acest caz, cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica prin email la adresa: contact@motoprof.ro sau se vor trimite postal la sediul S.C. MOTOPROF S.R.L.
Solicitarea returului se va face completand si expadiind urmatoarele date:
– Către : S.C. MOTOPROF S.R.L. Mun. Constanta, Str. Intrarea Retezat 33, Tel: 0755.419.650 e-mail: sales@motoprof.ro
– Numele consumatorului :_____________
– Adresa consumatorului _______________
– Comanda nr:_________________
Factura nr:________________
– Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse: _________________
– Comandate la data:___________ primite la data_____________
– Semnătura consumatorului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data………………………