Kawasaki FR730V – Motor 4 timpi

8,628 lei

Motorul 4 timpi Kawasaki FR730V – O soluție de putere de înaltă calitate pentru echipamente rezidențiale, care oferă o funcționare lină, silențioasă și cu vibrații reduse.

SKU: FR730V Categorie: Etichete: , , , ,

Descriere

Motor 4 timpi Kawasaki FR730V – O soluție de putere de înaltă calitate pentru echipamente rezidențiale, care oferă o funcționare lină, silențioasă și cu vibrații reduse.

Beneficii

Platou rotativ dispersie impuritati

  • Previne acumularea de resturi pentru o mai mare eficiență și fiabilitate

Sistem de lubrifiere de înaltă performanță

  • Maximizează durabilitatea și performanța

Carter și chiulase din aluminiu turnat – motor 4 timpi Kawasaki FR730V

  • Design puternic, dar ușor, pentru o operare agilă a mașinii de tuns iarba

Din aceeasi gama de performanta si utilizare va recomandam:

Despre Seria de motoare in 2 timpi Kawasaki FR

Motoarele din seria FR ofera o vibratie lina, silentioasa, scazuta si sunt cele mai compacte motoate din gama V-Twin produse de noi.Acest lucru asigura performante ideale pentru utilizarea lor in aplicatii ce tin de intretinerea gazonului.
Cu caracteristici profesionale de calitate, cum ar fi cilindrii din fonta si un sistem de lubrifiere de inalta performanta, seria FR furnizeaza o solutie compacta, exceptionala si satisface cele mai inalte asteptari ale clientilor privind un motor Kawasaki.
Frecvent recomandate si utilizate la:
– Tractorase pentru tuns gazonul
– Tractoare de gradina si gradinarit

Informatii preluate si traduse din Kawasaki Europa

Informații suplimentare

Tip de motor

motor 4 timpi, racire cu aer, 2 cilindri in V, ax vertical, OHV

Numar cilindri

2 cilindri

Alezaj x cursă

78 x 76 mm

Cilindree

726 cm³

Putere max.

16.7 kW (22.4 hp) / 3600 rpm

Cuplu max.

54.1 Nm (39.9 ft.lbs) / 2000 rpm

Capacitate rezervor de ulei (litri)

2.2 litri

Masă proprie

40.0 kg

Dimensiuni (L x H x W) (mm)

498 x 461 x 392

Brand

Kawasaki

Caracteristici

  • Starter de tip Bendix (pinionul demarorului actioneaza roata dintata de pe volanta)
  • Sistem ungere de inalta performanta
  • Camasa cilindrului este din fonta
  • Carburator ventilat cu solenoid de oprire a combustibilului
  • Decompresie automata
  • Cilindrii pozitionati in V la 90 grade
  • Aprindere electronica prin scanteie
  • Camera de combustie de forma sferica
  • Supape in partea superioara a pistonului
  • Platou rotativ disperie impuritati

Optiuni

  • Ax cu diferite dimensiuni
  • Acceleratie variabila
  • Bobina de incarcare a bateriei 20 Amp
  • Drenarea uleiului in diferite puncte
  • Senzor presiune ulei
  • Toba de esapamment

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.