Kawasaki FX820V EVO EFI – Motor 4 timpi

Motor 4 timpi Kawasaki FX820V EVO EFI – Pentru utilizari comerciale de mare rezistență, construităe folosind componente și materiale de calitate premium, oferind cele mai înalte niveluri de performanță și durabilitate.

Descriere

Motor 4 timpi Kawasaki FX820V EVO EFI – Pentru utilizari comerciale de mare rezistență, construităe folosind componente și materiale de calitate premium, oferind cele mai înalte niveluri de performanță și durabilitate.

Beneficii

Control electronic integrat al accelerației

  • Răspunsul instantaneu la accelerație oferă profesioniștilor toata puterea disponibilă, în secunda în care este nevoie. Viteza este menținută in toate conditiile. Obțineți mai multă muncă – în mai puțin timp – cu rezultate mai bune.

Senzori si componente mai putine, intretinere si upgrade mai usor

  • EFI-urile noastre funcționează la standarde stricte, predeterminate, pentru performanțe optime de utilizare comercială. Acest design necesită mai puțini senzori și piese, ceea ce înseamnă o întreținere mai simplă și upgrade-uri mai ușoare.

Unitate de control electronic avansata (ECU)

  • Monitorizează continuu condițiile ambientale și performanța motorului pentru a oferi putere și eficiență optime în orice moment. Aveți încredere în funcționarea eficientă a motorului, indiferent cât de grele sunt condițiile.

Injecție secvenţială de combustibil multiport

  • Livrarea de înaltă precizie a combustibilului este gestionată în funcție de condițiile motorului și de informatiile din ECU. Puterea pe cursă și economia de combustibil sunt maximizate, oferind putere optimă și eficiență a consumului de combustibil.

Protocolul de comunicație SAE-J1939 CAN

  • Integrează perfect și eficient performanța motorului în timp real cu comenzile, senzorii și afișajele mașinii de tuns iarbă, permițând caracteristici avansate de operare pentru utilizatorul final.

Diagnosticare simplă și intuitivă in reteaua distribuitorilor autorizati

  • Timpul de nefuncționare este minimizat datorită unui sistem de diagnosticare cu conector/interfata pentru computer sau tabletă. Oferă o depanare rapidă și ușoară și o întreținere precisă, aducând operatorii din nou la lucru mai rapid.

Din aceeasi gama de performanta si utilizare va recomandam:

Despre seria de motoare in 4 timpi precum Kawasaki FX820V EVO EFI

Construite pentru a echipa cele mai exigente aplicatii, motoarele din seria FX ofera cele mai inalte niveluri de performanta si durabilitate.
Nici un detaliu nu este trecut cu vederea de la inceput pana la inspectia finala, aceste motoare fiind precis construite folosind componente premium la tolerante exacte.
Cu filtre de aer de inalta performanta si durabilitate, pornire cu electromotor si carcasa metalica, motoarele Kawasaki din seria FX sunt proiectate pentru a face usoara cea mai dificila munca.
Frecvent recomandate si utilizate la:
– Masini profesionale de tuns iarba
– Echipamente industriale grele si de construcii

Informatii preluate si traduse din Kawasaki Europa

Informații suplimentare

Tip de motor

motor 4 timpi, racire cu aer, 2 cilindri in V, ax vertical, OHV

Numar cilindri

2 cilindri

Alezaj x cursă

83mm x 76mm

Cilindree

822 cm³

Putere max.

24.1 kW (32.4 hp) 3600 rpm

Cuplu max.

65.9 Nm (48.6 ft. lbs) 2600 rpm

Capacitate rezervor de ulei (litri)

2.5 litri

Masă proprie

63.2 kg

Dimensiuni (L x H x W) (mm)

519 x 521 x 625

Brand

Kawasaki

Caracteristici

  • Bobina de incarcare a bateriei 30Amp
  • Camasa cilindrului este din fonta
  • Shoclu automat
  • Decompresie automata
  • Unitate Electronica de Control compacta
  • Compensator electronic de altitudine
  • Aprindere electronica cu sincronizare variabila a scanteii
  • Sistem imbunatatit al suruburilor de montare
  • Filtru de aer cu carcasa rezistenta
  • Sistem de pornire/starter foarte rezistent
  • Tehnologie de injectie combustibil cu pompa de inalta presiune
  • Capace de curatare integrate
  • Unitate electronica integrata de control al acceleratiei
  • Joja si tub umplere cu diametru marit
  • Sistem de ungere in presiune
  • Camera de ardere in partea superioara
  • Numar de senzori si componente minime pentru posibilitati de defectari minime
  • Injectie multiport secventiala
  • Design cu 3 valve / cilindru

Optiuni

  • Drenarea uleiului in diferite puncte

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.